lørdag den 19. marts 2011

Kan I også mærke det?





Foråret er på vej!

Dette indlæg er timet, da jeg idag er i Tyskland med min mor og min søster, som lige er hjemme og stille bilen inden hun smutter til New York i en uges tid - suk! Gid det dog var mig!

Søndagen går med arbejde, så der kan tjenes nogle penge! Jeg er godt nok ved at være træt af det weekend arbejde, men det er altså de vagter som giver bedst og så længe jeg også ved at der kun er et par måneder tilbage går det nok - jeg bliver jo glad når jeg ser lønsedlen!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det en sød hund I har :)

    SvarSlet
  2. Ja, han er skøn ;) Men noget af en bandit, hi hi...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget