onsdag den 9. marts 2011

IKEA-køb!

Vi købte jo forresten lidt i IKEA for nogle weekende siden!

Planen var at jeg bare skulle med min veninde i IKEA-Odense og jeg skulle kun købe en ny Wok til 29,- . . . . .

Det endte så med at koste 1500,- ved kassen :(

For så var der tilbud på 2 x sengetøj for 1 sæt's pris! Og et flot kagefad... og nogle tallerkner... og lidt babylegetøj... og en reol... og et kastanietræ... osv. osv. osv.

Nu skal der altså gå lidt inden jeg tør komme derind igen! For det går galt HVER gang!

6 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke jeg kender nogen, som IKKE kommer galt afsted i Ikea, min veninde brugte 8 timer (TIMER) derinde, da de lige havde åbnet i Odense - YIKES!

    Sikke en dejlig blog - og tak for besøget forresten :)

    - Maj

    SvarSlet
  2. Kender det! Man kan ikke gå i Ikea uden at købe en masse :-)

    Fine køb!

    SvarSlet
  3. Haha... Jeg må kaste en latter, for jeg kender det kun ALT for godt! Selv bor jeg jo i Albertslund, kun 7 min kørsel fra IKEA, det var farligt i starten, men nun kan jeg altså godt gå udnderfra uden at bruge mere end 100 kr, det også begrænset hvad de kan få af nye ting, når man kommer der 3 gange om ugen ;)

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen utroligt..

    Og da jeg så kom hjem opdagede jeg en masse mere som jeg nu ønsker mig!

    SvarSlet
  5. Til Tommis niece :) Bare rolig!!!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget