fredag den 18. marts 2011

Gina Tricot

Igår gik vores BA-vejledning hurtigere end forventet, så jeg smuttede ned forbi Gina Tricot på hjemvejen. Butikken har været der i små tre uger nu, men det var mit første besøg. Og jeg blev ikke skuffet!
Det blev til et par øreringe, en top og en bluse - ialt 407 kr.


Blusen er våd på billedet, da jeg selvfølgelig spildte på den igår aftes....



Jeg prøvede også en kort jakke og en blazer, men de er i overvejelse.

Jeg er helt vild med deres rabatmetode ift. andre butikker (H&M, GLITTER, osv.)! Man får en stempel hver gang man køber for 250 kr. og når du har 10 stempler får du 150 kr. i rabat - det er jo ganske simpelt og ligetil.
Desuden var damen derinde så sød at hun gav mig 2 stempler selvom jeg kun købte for 407 kr. Om det er fordi man får et 'gratis' stempel første gang - eller om hun bare ikke kunne regne ved jeg dog ikke...

3 kommentarer:

  1. Fine køb! Elsker Gina Tricot - da jeg var derinde var de også gavmilde med stemplerne og rundede op, skønt :-)

    SvarSlet
  2. Da jeg var i Gina Tricot første gang, fik jeg også to stempler - og havde ikke engang købt for 250 kr, haha! :D

    - Camilla

    SvarSlet
  3. Så er det nok ikke bare mig som var heldig ;) Men sikke en fin butik!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget