onsdag den 2. marts 2011

Det er jo bare penge...

Den sætning siger Tommi lidt for tit...

Men her i marts har jeg en udfordring kørende med mig selv (yay - gæt hvem dommeren er? Miiig!)

Der skal spares lidt på budgetkontoen! Især på mad og husholdning - for come on - vi er 2 mennesker for helved! Så meget spiser vi sku ikke!

Derfor er jeg med i debattens (Jubii) sparetråd for marts og for mig lyder det således:

1-6 marts: 400 kr.
7-13 marts: 300 kr.
14-20 marts: 400 kr.
21-31 marts: 600 kr.
Ialt 1700 kr. for hele måneden til mad og husholdning (inkl. Buddy)!

Vi skal holde Tommis fødselsdag og får derfor gæster af flere omgange, derfor er der sat lidt forskelligt af, da vi ikke vidste hvornår de skulle komme. Men så længe det bliver holdt under 1700 på en måned er det super!

Indtil videre er der brugt 11 kr. og i aften skal vi i biografen, men der har vi et gavekort fra Mandelgaven 2010 ;) Yay!

Andre som skal spare eller tør tage udfordringen op?

3 kommentarer:

  1. Uh spændende. :)
    Synes jeg har af flere omgange forsøgt at samle alle boner osv, men så pludseligt så spiser man hos en veninde, som man lige giver lidt penge hvis hun har handlet osv, også glemmer jeg bare at få det skrevet ned! Irriterende. :)
    Held og lykke med det.

    /Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, eller man lige skal købe en gave osv. Men nu skal det altså afprøves, for det er ret mange penge som forsvinder på den konto. Især når jeg er i butik og liiiiige ser et eller andet unødvendigt! Hi hi..

    SvarSlet
  3. Hehe kender det kun alt for godt ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget