søndag den 27. februar 2011

Hovedrengøring i Rebelsig!

Bare lige en hurtig update! Vi var i IKEA igår og det sætter jo gang i indretnings- og omrokeringslysten - så vi har været igang hele søndagen med at rydde op og rydde ud på kontoret, i gæsteværelset og på Buddys værelse! Hvilket var tiltrængt!!

Nu er turen kommet til at jeg skal sælge ud i mine studiebøger! Jeg er jo færdig til sommer og jeg ved hvilke bøger jeg ihvertfald ikke skal bruge til bacheloren, så de sættes til salg i løbet af ugen! Men for lige at være en sød blogger vil jeg da tilbyde dem herinde inden de kommer på pensum! Der er bøger fra 1.-6. semester på SOCIALRÅDGIVERUDDANNELSEN! Samt noter, kompendier, gamle opgaver, osv...!

Er der nogle som er interesseret? Så kan jeg maile listen med bøger og priser :)

2 kommentarer:

  1. Teaktræ er totalt cool.. Jeg ville gerne hente den, men tror du bor lidt for langt væk fra Aalborg..
    :-)
    God søndag

    SvarSlet
  2. Jeg synes også den er fin, men vi har ikke lige plads til den mere.. Så den skal bare brændes hvis ingen gider have den :(

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget