søndag den 20. februar 2011

Home sweet home..

Vi kørte 1049 km. i en strækning kun afbrudt af to tisse/tankepauser - eller det vil sige - Tommi kørte 1049 km. i én strækning ;)

For ja, der har været stille på bloggen fordi vi har brugt uge 7 i Sverige hvor jeg lærte at stå på ski. Lad os bare sige at jeg er et naturtalent og glæder mig allerede til næste år!

I vil blive opdateret imorgen - lige nu står den på tøjvask og sofahygge med Buddy som er glad for at være hjemme hos 'mor og far' igen ;)

3 kommentarer:

  1. Håber at I har haft en rigtig god tur?? Jeg har skrevet en mail til dig, håber at høre fra dig :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem. Jeg kan fortælle dig, at vi har fået et par afbud til madbloggertræffet, så skynd dig at tjekke hvad Birthe har skrevet til dig:-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
  3. Tak for kommentarerne :) Jeg har skrevet en mail til Birthe om at jeg desværre ikke kan deltage alligevel. Jeg havde opgivet håbet om at nogle meldte fra så sent så jeg endte med at sige ja til en vagt på arbejde som jeg nu hænger fast på :(

    Men men men... NÆSTE gang! ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget