lørdag den 5. februar 2011

Forberedelserne

Imorgen kommer der en flok tøser til fødselsdagsbrunch herhjemme og selvom jeg stadig har tømre på arbejde (if you know what I mean?), så er jeg gået igang med at gøre klar til det.
Der er nu fremstillet en kæmpe boks brunch-pandekager - I ved, små, fede og luftige, lavet hjemmelavet choko-müsli og jeg vil gøre pålægget klar nu også..

Menuen lyder på:

Pandekager med sirup
Frisk frugt (ananas, vindruer, blommer, osv.)
Græsk yoghurt med akaciehonning og choko-müsli
Scramble eggs, pølser og bacon
Hjemmebagt franskbrød med alverden pålæg (bl.a. laks og lun leverpostej, mums!)
Diverse grøntsager til pynt (peber, tomat, agurk)
Rugbrød
Museboller

og så mikser jeg lige nogle muffins sammen imorgen også, så der er lidt sødt

Håber det hele går glat imorgen. De kommer kl. 10.30 og jeg skal nå at lave ret meget imorgen tidlig, puha...

Vi ses på den anden side!

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse, det lyder ihvertfald lækkert! :-)

    Og tak for den lille anmeldelse fra Antons Bierbar, der skal jeg da vidst ned!

    SvarSlet
  2. Ja, det var et super fedt sted! ;) Og det bedste af det hele: Stedet er designet til at man må stå på bænke/borde - så længe man ikke 'skubber til loftet' ;) Hi hi..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget