søndag den 13. februar 2011

Dåseåbner

Da vi flyttede på landet blev vores almindelig dåseåbner (som den ovenover) væk i alt flytterodet. Så købte Tommi sådan en 'smart' en som man kan skrue på - men den virker af helveds til (sry..), så hver gang jeg skal have åbnet en dåse må jeg sætte Tommi igang med et stykke værktøj.
Det skal være slut nu og derfor har vi bestilt denne skønhed inde hos Wupti. Den er fra Kenwood og skal efter signede være en 3-i-1. Dåseåbner, knivsliber og kapselåbner.
Jeg håber mit liv bliver nemmere nu :)

2 kommentarer:

  1. mon i har købt en billig en, for de virker aldrig.. normalt er de super lette at bruge nemlig.. eller også gøre du det forkert :D

    SvarSlet
  2. En ordenlig dåseåbner er uundværlig i et køkken - tillykke med nyanskaffelsen:-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget