onsdag den 2. februar 2011

Bloggen - nu med mailadresse

Nu har bloggen her fået sin egen mailadresse!

Rebelsig@live.dk

Det gør det mere overskueligt for mig og så er den dejlig nem at huske!
Så har nogle spørgsmål eller andet, så send en mail afsted ;)

Derudover sidder jeg idag med min studieveninde og er gået igang med bacheloren - problemstillingen skal afleveres i næste uge og selvom det umiddelbart lyder nemt nok, så er det satme svært at formulere sig kort og præcis og samtidig sørge for at have kilder på ALT!

Hvorfor kommer der flere og flere unge psykisk syge?

Efter studiet smutter jeg i Netto og kommer derfor sent hjem, så Tommi laver mad - vist noget med hvidkål ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget