søndag den 30. januar 2011

Weekenden i billeder....

Jeg fylder 22 imorgen, så hele weekenden har der været gæster i huset..


Tommi pyntede bordet flot

Gave fra svigerinden + kæreste + baby

Bøger fra min søster

Spinningsringe. Den med stjernen fik jeg i julegave, den lyserøde fik jeg af min søster og den store var fra svigerfamilien.


Tulipaner! ;)


Muffinsform med låg, så Tommi kan have dem med på arbejde


Silikonemuffinsform til 12!

Le Creuset hvidløgskrukke :)

Istedet for et fødselsdagskort fra mine forældre købte min mor dette sæt bageforme nede ovre grænsen torsdag :)

Shorts fra Vila fra min søster...

Halskæde fra Tommi

Mad serveret lørdag til svigerfamilien

Tunmoussen var en succes!!! Den blev lavet i muffinsforme og blev derfor portionsanrettet

Cheesecake - MUMS!

Mad fra fredag, da min familie var her - mumse mumse!

7 kommentarer:

  1. hvor ser maden lækker ud, og sikke nogle fantastiske gaver, at du har fået!
    Sabine
    sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wauw, sikker da nogle dejlige billeder. Det ser ud til du har haft en fantastisk weekend, og ikke mindst en herlig fødselsadag i familien skød.

    Knus

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen! Sikke en hyggelig dag, I havde :-)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer og lykønskninger :) Jeg havde en super dejlig weekend og skal bare rende og hygge mig med oprydningen idag imens Tommi er på arbejde :) Og mon ikke det også bliver til en lang gåtur med Buddy hvis ellers graderne sniger sig lidt tættere på de varme grader :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen - og tak for en dejlig blog, som jeg nyder at læse :)

    KH Voksenmis

    SvarSlet
  6. Sikke en masse lækkert mad og gode gaver, ser ud til at have været en god fødselsdagsweekend - og tillykke! :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget