tirsdag den 18. januar 2011

Tiden flyver, Netto drukner...

Ja, ikke meget jeg har at sige. For tiden arbejder jeg bare en masse og så fylder bacheloren mere og mere inde i hovedet - jeg frygter virkelig at skulle igang med den!

Derudover går det helt af helveds til på arbejdet. Min chef er nu sygemeldt for 3. gang siden december med PTSD og denne gang er det 90% sikkert at hun ikke kommer tilbage. Derfor har vi haft nogle chefer fra de andre butikker, men al den rotation har stresset vores fleksjobber, som dermed også er sygemeldt på ubestemt tid nu! Endvidere er der en som har sagt op og en anden er lige gået fra fuldtid til deltid pga. skolestart!

Så butikken hænger og vi hænger bare med!

Derfor har distrikschefen udarbejdet en plan over at hele butikken skal laves om - indgangen skal rykkes, der skal fjernes en kasse, vi skal begynde at sælge cigaretter, osv. Og gæt selv hvem der skal stå for det hele! Distrikschefen? NEJ! Vores lånte souschef? NEJ! Vores just-in-case-butikschef? NEJ! Os andre som synes det er latterligt - nu har butikken kørt fint de sidste 5 år, men hvem gider hører på os? Selvom vi er flere som har været i Dansk Supermarked i længere tid end cheferne! Hmf!

Anyway - imorges kørte jeg Tommi på arbejde og så er planen at jeg henter ham igen og så smutter vi ned på skøjtebanen på torvet og får lidt luft. Aftensmaden indtages hos mine forældre, da min far kom hjem igår! Og menuen siger Brændende Kærlighed! ;) Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget