torsdag den 6. januar 2011

a piece of cake

Jeg købte denne bog med hjem i sidste uge da vi havde et par stykker tilbage i Netto :) Opskrifterne ser SÅ lækre ud og jeg venter bare på at have en undskyldning for at bage noget derfra! Derudover har jeg fået sådan en muffins-opsats til 13 muffins, da den var billig i Fakta! Glæder mig sådan til at bruge det!

I aften står menuen ikke på muffins, men derimod på frisk spinatpasta med en kødsauce af hakket kyllingkød. Opskriften er inde fra Louises madblog, som er fyldt med lækre opskrifter! Jeg laver nok nogle ændringer, men billeder osv. kommer ind senere eller imorgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget