mandag den 3. januar 2011

Ny start!

Denne endte med at blive min morgenmad her kl. 10! Jeg har nu været oppe siden kl. 7, men har arbejdet på mit oplæg til eksamen imorgen! Nu er det over halvvejs - tænk at sådan et lille 5 minutters oplæg kan tage så mange timer!!

Denne yoghurt-smoothie er lavet af 200 g. Cheasy Vanilie 0,1%, 74 g. frosne jordbær og 97 g. frosne hindbær! De er blendet og er LÆKKER!

Jeg har fornyet mit medlemsskab på madlog, for nu skal der smides lidt kilo og denne herlighed til morgenmad kostede kun 137 kcal.

Til dem som ikke kender madlog.dk er det en hjemmeside hvor man regner kaloriere ud på madvarer, for det er jo såre simpelt at tabe sig. SPIS MINDRE KALORIER END DU FORBRÆNDER! Jeg har sat mig til at tabe ca ½ kg. om ugen og derfor må jeg nu spise 1265 kcal om dagen.

Jeg gider ikke fortælle vildt meget om det, da det er lidt en overskridelse af min grænse overhovedet at fortælle at jeg skal tabe mig - derfor bliver det kun lidt for nu.. :)

Jeg vil arbejde videre med oplægget og så på arbejde i eftermiddag. Aftensmaden står Tommi for og det bliver Knorr's fuldkornslasagne! ;) Mums!

2 kommentarer:

  1. Sådan! Flot du fik åbnet op. Jeg har også fornyet mit medlemsskab...

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Dejligt at du også har gjort det. Nu skal de væk så kan jeg strege en ting fra listen!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget