fredag den 7. januar 2011

Note til mig selv!

Tjek kontoen INDEN du bestiller fra H&M!
Fuuuck - men altså, jeg ved at jeg får en god løn her til den næste første :)

Anyway, idag skal huset gøres rent og der skal ryddes op - nok i omvendt rækkefølge egentligt! Jeg fik en ny støvsuger i julegave - min gamle Miele sugede ikke særlig godt mere og så STANK den fordi jeg engang i sommers kom til at støvsuge en dræbersnegl op - ja ja, jeg gik i panik!
Men den ny her som også er en Miele er super og jeg har rent faktisk LÆST HELE BRUGSVEJLEDNINGEN!! ;)

I aften skal jeg ud og spise med nogle tøser fra klassen som tegn på at vi er færdige med eksamner for denne gang! Vi skal spise på Kim Anto i Esbjerg som er rigtig lækkert! Tommi skal til fødselsdag hos hans far i aften og imorgen har jeg sagt ja til en vagt for en kollega fra 12-18, så der er ikke meget kærestehygge over denne weekend!

Nå, rengøringen kalder! God weekend derude! Jeg er allerede lidt træt, for jeg startede dagen med at tage i motionscenteret :) Yay! God samvittighed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget