torsdag den 6. januar 2011

Krydret kødsauce!

Som tidligere skrevet stod menuen jo på pasta med kyllinge-kødsauce til aften! Jeg fulgte nogenlunde Louises opskrift, men da jeg skulle smide noget pizzakrydderi i, skete der et lille uheld som I kan se her på billedet


Jeg fik reddet lidt af det op, men resten blev rørt ud og så tilføjede jeg ellers ketchup og chili så det blev spiseligt ;)


Det endte med at smage rigtig godt, på trods af uheldet! Mums! Nu står aftenen på The Mentalist og hygge i sofaen - selvom jeg nu har lyst til at gå i køkkenet og gå igang med den nye bagebog :) Men det må hellere vente!

2 kommentarer:

  1. Ups! Den har jeg også lavet :-D

    SvarSlet
  2. Hi hi dejligt at det ikke kun er mig!
    Er bare glad for at det ikke var med chili'en det skete! ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget