mandag den 3. januar 2011

Jeg begynder snart at tude...

Det har været den mest brugte sætning for mig de sidste par dage! Eksamen imorgen hænger over mig og jeg prøve at kæmpe imod men alt motivationen er væk og jeg er forberedt på at dumpe.

Den skriftlige som jeg havde i december er jeg 90 % sikker på er dumpet og derfor tænker jeg "ja ja, så kan jeg lige så godt også dumpe den her", men det er jo bare ikke smart!! De SKAL være bestået inden bacheloren som jeg skal begynde at skrive på her til feb.!

Jeg har ALDRIG dumpet noget før, men jeg er SÅ skoletræt, hvilket måske er logisk eftersom jeg gik direkte fra 9. klasse på gymnasiet og så direkte på en videregående uddannelse!

Bøger kigger på mig og selvom jeg prøver at læse sidder det bare ikke fast!

Jeg er tabt og jeg begynder snart at tude :(

3 kommentarer:

  1. Årh det er træls med skoletræthed! :-/
    Jeg oplevede det selv efter 1. år på seminariet, jeg har også gået hele den lige linje fra folkskole til gym, så efter første år måtte jeg stoppe op, prøve noget andet hvor jeg kunne bruge mine kreative evner, og det er jeg glad for, for er mere motiveret for seminariet denne gang, selvom jeg bestemt er skoletræt!

    Held og lykke med eksamen! Håber det går godt for dig med den skriftlige også :-D

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! ;)
    Jeg vil gerne bare ud og arbejde, men alligevel, så føler jeg mig på INGEN måde klar til at skulle sidde med en myndighed over andre.. Årh det er svært. Kan man gå tilbage og være 10 år igen?

    SvarSlet
  3. Sådan har jeg det også! Nogle gange kunne det også være dejligt at være 10 år igen ;-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget