tirsdag den 25. januar 2011

Hvor skal man starte?

Jeg synes der er lidt meget som skal gøres for tiden!

Efter en hård weekend har jeg valgt at sove til kl. 9 både igår og idag for at indhente lidt af det søvn jeg mangler, men jeg ligger og får dårlig samvittighed over bare at ligge der når nu der er så mange ting som skal laves inden weekenden.

  • Finde alle forsikringspapirere frem, da der kommer en mand fra Alm. brand og vil se om han kan gøre det billigere end Codan!
  • Finde på noget mad til gæster fredag og lørdag!
  • Rydde alle 177 kvm. op i huset og gøre rent så man kan være bekendt at invitere nogle herhjem!
  • Tænke på min bachelor, da problemstillingen skal afleveres næste uge!
  • Lovet min mor at tage ned over grænsen med hende torsdag
  • Arbejde idag og imorgen - (og så er der heldigvis weekend for mit vedkommende)
  • Vaske tøj, eftersom vi snart løber tør for sokker
  • Tjekke at jeg har alt til skiferie - altså udover ski
  • Ordne en masse på webbank, da jeg ikke har været derinde siden 2010
  • osv osv...

Da jeg forlod huset fredag middag så det hele nogenlunde ud! Efter en weekend hvor jeg kun har været hjemme for at sove ligner huset lort! Det er som om at Tommi tænker "Hmm, hun ordner det nok mandag", men at han så glemmer at jeg også lige arbejder dagene EFTER weekenden..

Pyt skidt - iår aftes havde han bagt KÆMPE pitabrød til aftensmad og fyldt dem med skinke, hytteost, salat, agurk og æg :) MUMS!

Jeg går igang med min to-do-liste med det samme!

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hård plan ;)
    Har givet dig en award på min blog, håber du vil lege med :)

    /Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig leger jeg med :) Oplever alligevel ikke andet spændende for tiden, hi hi..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget