mandag den 10. januar 2011

Gå nu væk snottud!

Ja, så overmandede snottet mig og jeg sidder nu og pimper te! Jeg var ellers over og træne her til morgen og det gik super godt, selvom næsen rendte hurtigere end mig! Jeg skal på arbejde idag, tirsdag og onsdag, men så længe at det kun er snot kan jeg jo sagtens arbejde! ;)

Weekenden stod på arbejde lørdag og så ellers bagning og hygge med Tommi og Buddy i sofaen! Igår bagte jeg madmuffins med skinke, majs og mozzarella i og en banankage med hele bananer i! Begge dele blev rigtig gode og opskrifterne kommer herinde fluks efter dette indlæg!



Fredag gik med oprydning og rengøring og lørdag lavede Tommi mad - vi fik nemlig tortillas med kylling, salat, osv. i - rigtig lækkert! Så havde jeg en oksefilet i køleskabet på 1,3 kg., som jeg ikke har ville smide i fryseren endnu, da den skulle skæres op. Tommi er ikke særlig glad for steg, så jeg skar den ud i 5 gode bøffer, så der er noget lækkert til en hyggeaften! Uhm, der er intet så lækkert som en rød bøf med lækker sauce til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget