onsdag den 26. januar 2011

Buzz Buzz

Jeg læste igår inde hos Janne at man kan blive Buzzador og teste produkter for en række firmaer og så anmelde dem bagefter. Så nu har jeg meldt mig til og venter spændt på om de kan bruge mig!
Hvis du også skulle få lyst til at prøve det, så smut ind på www.buzzador.com og tilmeld dig! Hvis du har set oplægget her, så må du gerne skrive til slut at det er Rebelsig, som har vist dig vejen, så jeg kan optjene lidt point, ligesom jeg skrev at det var Janne som jeg havde luret det af hos! ;)

Nå, men ellers har jeg gang i to forskellige cheesecakes. En bagt og en ubagt, for ligesom at se hvilken der er bedst! Billeder, opskrifter og anmeldelser komme imorgen, da de skal stå på køl hele natten over!

Imorgen smutter jeg desuden ned over grænsen med min mor, så vi kan få fyldt op med hundemad igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget