onsdag den 26. januar 2011

Blogleg...

Lise har tagget mig i en blogleg og det er da en dejlig måde at starte dagen på, for puha det var hårdt at stå ud af sengen her til morgen!

Legen er heldigvis meget simpel og lyder på at fortælle 8 ting, som I ikke ved om mig!

1: Apropos det med at stå op, så er jeg faktisk fantastisk til at gøre det, når jeg selv skal noget! F.eks. når jeg arbejder i weekenden og skal op kl. 5/6 lørdag/søndag, så er der ingen problem. Mobilen ligger helt ovre på kommoden så jeg SKAL rejse mig og jeg er SÅ bange for at komme for sent at jeg letter mig med det samme!

2: Jeg kan ikke lide at spise æbler, pærer og da slet ikke appelsiner! Selve smagen er okay, men jeg hader at tygge i frugt som ikke er blødt og saftigt!

3: Jeg er et egern! Virkelig! Og min mor er endnu værre! Vi samler nemlig - meget! Altså ikke SÅ slemt som dem der i TV, men det er tæt på. Hvis vi f.eks. ser et godt tilbud, så køber vi det bare selvom Tommi og min far ryster på hovedet. Men det er altså praktisk. F.eks. her da vi holdte julefrokost og vi ikke vidste at der var pakkeleg - vupti, lige en tur rundt i huset og jeg havde fundet 9 gaver, som faktisk viste sig at være bedre end nogle af dem som de andre havde med!

4: Jeg rødmer! Virkelig meget! Hvis det er lidt for koldt = røde kinder. Hvis det er lidt for varmt = røde kinder. Hvis jeg får mere end én drink/cider/øl = røde kinder og pande. Jeg har engang fået noget creme mod det, men det virkede ikke og nu har jeg nærmest lært at leve med det, selvom det gør at jeg helst ikke drikker mere end 1 genstand hvis vi er på besøg nogle steder og til fester er det MIG som holder kameraet!

5: Jeg kom aldrig rigtig med på det der med ipod/ipad/mp4, osv. Eftersom jeg ikke har cyklet siden 3.G hvor jeg fik kørekort har jeg aldrig haft et behov for en musikafspiller, da der er radio i bilen og vi bruger aldrig offentlige transportmidler.

6: Jeg var 15 da jeg startede på Esbjerg Statsskole og nåede kun at få SU i 2 måneder i slutningen af 3.G, fordi jeg var så ung.

7: Jeg er kørt galt flere gange - hver gang på vej hjem fra biografen i regnvejr. Den ene gang var der en pige som kørte ind i mig og jeg fik smadret hele højre dør. En anden gang var der en gammel mand som ikke havde set at han havde ubetinget vigepligt og han kørte derfor bare lige over i et kryds, så jeg måtte bremse så hårdt at vi væltede ind på en ko-mark og bilen væltede hegnet (imens jeg så ligger der - på taget - kommer en forbipasserende mænd forbi og siger "Altså, nu må du ikke gå i panik, men der er måske strøm i hele bilen fordi du er inde i hegnet"! Tak for lort!)

8: Jeg er bange for børn! Virkelig bange! B-A-N-G-E! Jeg hader at skulle holde babyer eller underholde børn, for de kan mærke at jeg er bange og så bliver de ondskabsfulde og kommer til skade og så tror jeg at det er min skyld.. Den frygt må gerne snart gå væk, da jeg er helt vild med tanken om at være gravid og få et barn!

Nu kommer det svære så. Jeg skal finde 8 andre som skal lege med og jeg ved at mange af jer i forvejen har deltaget, så here it goes:
  1. Verden ifølge Charlotte
  2. The Home of Miss Topping
  3. Jordbærkagen
  4. Blondinen på taget
  5. CookieCrumble
  6. Linebinevaskemaskine
  7. VillaVillaKulla
  8. Mrs. Cakeaholic

Håber at I alle vil lege med ;)

3 kommentarer:

  1. Hahaha, sjov info! :)

    Tak for tag - det må jeg lige kigge på i aften :D

    SvarSlet
  2. Uha... Skal JEG også det? Hmmm... Jeg skkal lige tænke lidt mere over hvad jeg skal skrive, men okay, den kommmer så snart jeg ved det :)

    SvarSlet
  3. Ja du skal! ;) Hi hi.. Glæder mig til at læse din liste :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget