torsdag den 13. januar 2011

Blog-leg

Jeg er netop blevet opdateret rundt i blogland og på intet mindre end 7 blogs fandt jeg denne leg, som jeg da vil deltage i, eftersom jeg ikke har andet spændende at skrive om idag!

Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Mobil, pung, nøgler, kalender, læbepomade, kulepen, hobbykniv (arbejdsskade) og tyggeummi
Favorit makeup mærke:

Rimmel - bruger nærmest kun Mascara :)
Favorit blomst:
Lilje og roser
Yndlingstøjbutik:
Ihh, der er flere.. H&M, VM, Vila, Bik Bok
Favorit parfume:
Gucci Rush
Høje hæle el. flade sko:
HÆLE! Når man kun er 156 cm. er der ikke altid et valg! ;)
Får du gode karakterer:
Gerne over middel
Yndlingsfarver:

Lilla og Marinebblå
Drikker du energidrikke:

Kan godt drikke en Hustler på arbejde
Drikker du ofte juice:

Ikke ofte. Men ananasjuice er velkommen herhjemme!
Kan du lide at svømme:
Jeg kan ikke rigtig svømme, men kan godt lide at bade
Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:

Nej!
Yndlingscreme:

Derma (den lyserøde)
Vil du gerne giftes en dag:

Jep, der er lavet et powerpoint over alle detaljer og datoen har jeg sat!
Bliver du nemt sur:
Jeg bliver ihvertfald nemt irreteret!
Kan du godt lide at jagte spøgelser:
Er bange for spøgelser... :(
Har du nogle fobier:

Krybdyr. Ville aldrig kunne være med i Fangerne på Fortet - der hvor de er inde ved skorpioner, slanger, osv.!
Bider du negle:

Jeg 'river' negle - dårlig vane, I know!
Har du nogensinde haft en nær dødsoplevelse:

Er kørt galt flere gange, men ikke noget alvorligt..
Drikker du kaffe:

Nej, fy da føj! Kakao og te, ja tak!

2 kommentarer:

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget