mandag den 24. januar 2011

Bange anelser...

I kan ellers tro jeg var bange for at logge ind og se bloggen her idag...

For den har været forsømt!

Så jeg var sikker på at alle mine fast læsere var smuttet - men nej! I er her endnu, hurra!

Sidste uge arbejdede jeg 53 timer + jeg var i skole fredag + Tommi var på kursus i Malmø 2 dage + jeg var til læge.

Netto fylder lidt meget lige i denne tid hvor både chef og fleksjobberen er sygemeldt så jeg må jo bare glæde mig over den løn som snart kommer!

Apropos 'snart kommer' - så har jeg fødselsdag på mandag! 22 år! Hurra! Derfor er hele den kommende weekend sat af til gæster og fødselsdagsmiddage. Mere om det senere. Nu vil jeg i bad og gøre mig klar, for i denne uge nøjes jeg nemlig med 3 dages arbejde, selvom det alligevel sniger sig op på 31 timer!

Hold ud - jeg får snart mere tid til bloggen! ;)

2 kommentarer:

  1. Tak :) Og efter indlægget igår er der endda kommet en mere! Hurra!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget