søndag den 2. januar 2011

År 2011

Nytår - nyt år!

Det er en kliché! Nyt år, nye mål, nye drømme! Og ja, jeg følger den samme gamle sang år efter år, og hvad fører det til? Det samme! Skal 2011 mon blive det år hvor der sker en ændring? Vi kan da prøve!

År 2011 skal være året hvor:
  • jeg bliver færdiguddannet - fordi jeg koncentrere mig mere om skolen
  • jeg begynder at se på mig selv på en bedre og sundere mål - aka. taber 11 kilo!
  • jeg kan nominere mig selv som årets kæreste istedet for som hidtil - årets skrabbedulle!
  • jeg bliver voksen og indser at det der med at spise chips til morgenmad og lade skraldespanden stå og falde over sine bredder bare ikke dur!
  • jeg ikke siger sætningen "aaarj, der er sku ingen der ser at det er det samme tøj for 5. dag i streg - det er jo ikke særlig beskidt"
  • jeg gider gøre noget ud af bloggen - i sin tid ville jeg lave en madblog og det vil jeg tilbage til - derfor min. 1 ny opskrift i ugen!
  • jeg deltager i bogudfordringen og får læst nogle andre bøger end jeg ellers ville vælge selv
  • jeg lærer at spise grønt, drikke vand og tage en vitaminpille dagligt!
  • jeg begynder at se frem i tiden og planlægge lidt længere end bare nu og her
  • jeg giver mere slip og prøver det der impuls og spontan!
  • jeg vil prøve at se mine veninder mere istedet for bare at sende en sms i ny og næ!
  • jeg skal lære at løbe 5 km!
  • jeg skal få en bedre samvittighed

Sæt igang!

5 kommentarer:

  1. Uh lyder spændende :)
    Håber du får det hele gjort, jeg skal også bare tage mig sammen med sundhed og gode beslutninger :)

    Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Håhåå, ja du har ret, den er længere end min liste, men jeg kan da også skrive mig på nogle af dine punkter :) den med skrabbedullen kan jeg helt sikkert hvertfald!
    Ang. de 5 km - brug iForms løbeprogram, det er genialt!

    Held og lykke, ja :)

    SvarSlet
  3. Lise: Det lyder som en god idé. Er du ny i blogland? Velkommen til!

    Emilie: Hi hi, hader at ende som en nederen kæreste - men det der spontanitet er bare ikke mig særlig tit! Jeg bruger DGI's begynderprogram og var kommet op på at kunne løbe 3 minutter uden stop, men det var før jul og nu kan jeg nærmest starte forfra :/ Jeg skal deltage i iForms kvindeløb til april i Århus, så der SKAL jeg kunne! ;)

    SvarSlet
  4. Åh nej er det allerede i april?! Det ville jeg faktisk også være med i! Jeg starter forfra idag - men OM jeg gider! føj :D

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget