fredag den 10. december 2010

Weekenden - planlægningsfasen...

Netop nu sidder jeg til faglig fordybelse på skolen og hører om myndighedsudøvelse som socialrådgiver, men mine tanker er et helt andet sted - Eksamen i samfundsvidensskab på torsdag! Skriftlig! 6 timer!

Anyway, efter skole skal jeg lige handle og så skal jeg kører min søster til julefrokost. Aftensmadsplanerne er indtil videre: Græske hakkebøffer med flødekartofler og tzaziki lavet på skyr... Men nu må vi lige se om vi når det - da Tommi skal lave bil.

Weekendens planer består bl.a. af et smut ned over grænsen, så vi kan få fyldt op til julefrokost i næste weekend, de sidste julegaver skal købes, jeg skal have styr på mine bøger og noter til eksamen samt en opgave til mandag. Puha! OG et indlæg om min test af den varer jeg købte på CoolStuff.

Igår var jeg træt! DØDtræt! Så gik i seng kl. 19.15 og sov lige til imorges kl. 6.30! Puha, det var vist tiltrængt! ;)

God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget