søndag den 12. december 2010

Test af Microcar fra CoolStuff

Jeg meldte mig jo, som så mange andre, også på banen da CoolStuff ledte efter testere af deres ting. Jeg valgte en lille fjernstyret bil, som Tommi kunne lege lidt med..

Af uforklarlige grunde kan jeg ikke oploade filmen herinde på bloggen, så I må se den på youtube, lige her :)

Som det fremgår af videoen kører den rapt afsted og er meget nem at betjene! Cool Facts:

Der skal 2xAA-batterier i fjernbetjeningen og ud fra den oplader man bilen gennem en ledning som sidder fast i betjeningen ;)

Der er 4 kegler med (ja ja, der var kun 3 på videoen - Buddy havde nemlig smagt på den ene!)

Jeg kunne læse at en anmelder havde skrevet at den var ekstrem følsom overfor hundehår og deslige på gulvet, men herhjemme vrimler det med hundehår og bilen kørte super alligevel!

Jeg er helt igennem tilfreds med produktet og vil klart anbefale det som en sjov ting - og til 75,- er det til at overkomme! Køb 2 så de kan kører om kap!

6 ud af 6 stjerner herfra! Bilen kan købes lige her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget