søndag den 12. december 2010

Stakkels stakkels bil :(

Lørdag smuttede vi ned over grænsen for at tanke op til julefrokost i næste weekend. På vejen hjem havde vi dog et lille uheld med min kære bil. Et idiot-polak-par+barn var rundt og dele reklamer ud i deres lille corsa og bum så kører de ud for en ubetinget vigepligt og bilen foran klodser bremsen hvilket vi også gør, men da er det for sent og vi brager op bagi.. Polakken/tyskeren kunne ikke meget dansk/engelsk så jeg ringede omgående 114 og fik to politimænd ud til at afgøre det - men hurra! Det eneste de kunne gøre (efter vi havde ventet i 25 minutter på dem!) var at sige at vi skulle udveksle telefonnumre og så skulle vores forsikringer ordne resten. Great!

Min bil er skadet for ca. 18.000,- ifølge værkstedet for takserede det, altså! Så imorgen skal jeg have skrevet til forsikringsselskabet og få styr på hvordan og hvorledes.. Typisk! Men ja ja, Tommi har gjort sådan at den lyser igen så jeg kan kører i den indtil det bliver lavet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget