torsdag den 2. december 2010

Snehund


2 kommentarer:

  1. Skønt billede. Min gamle (labrador) hund elskede også sne. Tænker bare at det må være lidt koldt...

    SvarSlet
  2. Meget koldt! Normalt når vi går over vejen herude skal han 'sitte' imens vi kigger efter biler - men de sidste par dage har jeg synes det var så synd at han skulle sidde på den kolde jord. Onnsdag aften lukkede jeg ud af havedøren som sædvanligt, men efter 25 minutter var han ikke kommet og ville ind endnu. Så jeg gik udenfor og gæt hvem der ligger i en kæmpe snedrive og spiser kødben? Tosse hund. Han var iskold bagefter, så han kom ind og putte i vores seng :) Uhm...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget