lørdag den 18. december 2010

Så blev det vores tur...

.... til at holde den årlige julefrokost!

Vi har de sidste mange år lagt hus/lejlighed/sommerhus til den årlige julefrokost og normalvis laver vi (læs: jeg!) selv maden, men i år har vi besluttet at få udefra. Det er bestilt hos Receptionisten i Esbjerg, så jeg håber det er godt!

Bordet er dækket, mandelgaven er pakket ind og jeg har gjort klar til at lave brunede kartofler, da det ikke er med i menuen fra Receptionisten og drengene har bestilt det..

Jeg mangler bare at vaske det sidste tøj og bestik samt støvsuge og klæde mig på - så er jeg klar! ;)

God weekend!

1 kommentar:

  1. Håber i får en rigtig god julefrokost! :-)

    Kh Trine.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget