onsdag den 15. december 2010

Kære fremtid....


Et af spørgsmålene i pakkeleg ledte mig ind på en side på dr.dk

Her kan man skrive et brev til sig selv - i fremtiden, som du selv sætter dato på.

Så du kan f.eks. vælge at modtage en mail om 30 år eller blot på din næste fødselsdag med en hilsen eller hvad med en mail til december næste år for at tjekke om man har nået alle nytårsforsætterne?

Jeg vil klart prøve at skrive et privat brev til mig selv til om tja, 2-3 år tror jeg, bare for at minde mig selv om nogle ting, som jeg måske glemmer i farten. Bare jeg så har den samme mailadresse til den tid - såfremt mails findes til den tid?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget