tirsdag den 14. december 2010

Klovn - the movie...

Igår var Tommi og jeg så inde til forpremiere på Klovn - the movie i Biocity Esbjerg.
Når vi skal i biografen sørger vi altid for at hente billetterne inden eller betale dem over nettet og så hente dem i automaten derinde, så vi
1) slipper for at stå i kø for at afhente billetter på selve aftenen sammen med 1000 andre..
2) slipper for at være der 30 minutter inden OG sidde og se reklamer i 20 minutter inden lyset overhovedet bliver slukket..

Derfor havde vi også hentet billetterne igår og vi kom kl. 19, hvor filmen skulle begynde. Biografchefen kom ind og talte lidt og filmen og uddelte EUROMAN til os alle, da der var en artikel om Frank og Casper i det og ønskede os en god film! Hans sidste ord var så:
Ja, og som en bonus har vi fjernet alle reklamerne inden filmen og I må
nøjes med 3 trailers!

Yay! Anyway... Filmen..

Den var sjov!

Kanon sjov faktisk... Jeg tudede simpelthen af grin da Frank 'forvolder skade på sin svigermor' - uden at afslører for meget!
Gennem hele filmen skiftede jeg mellem to udtryk:

1) Ha ha ha ha ha ha, tud tud af grin, ha ha ha ha
OG
2) arrrr... Er det ikke lige over grænsen?

For selvom den var kanon sjov, så var den også MEGET grænseoverskridende for mig. Især slutningen og episoden i teltet på Skanderborg Festival - der var jeg faktisk ved at gå ud, fordi det gik flere meter over mine grænser!!

Så det var lidt en blandet fornøjelse, men mest positiv! Så kom afsted, for det er lidt ligesom en Brüno-film - det skal ses, for citaterne vil gå over i historien ;)

........ pearl necklace - f.eks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget