fredag den 3. december 2010

Julesok og to-do-listen

Kan I huske at jeg for noget tid siden vandt en give-away hos Mosskov-design?

Den modtog jeg igår sammen med en sød seddel om at den var lidt forsinket :)

Indeni sokken lå der endda en gave!

To styk snemænd! Mums! Den hænger nu i entreen og jeg elsker den! Det sker nemlig ALDRIG at jeg kan finde noget med mit navn på da det staves anderledes end den 'normale' version, tsk!
Aftensmaden bestod af glaseret skinke, kartofler, brunede kartofler og grønlangkål. Rigtig lækker decembermad

Vil I hører min to-do-liste for idag?

Skrive synopsis i socialt fag færdigt

Lave konfekt: Rom-rosiner + Mandelkugler med whiskey + Nougatmarcipankugler + Valnøddehorn med Sherry + Romkugler + Baileykugler + noget med kokos.

Lave småkage dej til imorgen

Rydde op og vaske op

Lufte Buddy

Hænge nye fuglebolde op til de små fugle

Tage billede til julekort, så de kan blive bestilt

Lave aftensmad

Puha, nu går jeg igang med synopsisen og håber jeg er færdig i god tid. I mellemtiden kan I jo besøge Radio 100FM's juleradio, hvor de KUN spiller julemusik her i december - love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget