lørdag den 25. december 2010

Juleaften i billeder...

Vi kom igennem juleaften og gud hvor har den været indbringende! Det er helt overvældende!


Julemanden med alle de gaver som ikke kunne være under træet..

Selvom træet nu var rigeligt stor!


Le Creuset redskabskrukke fra Buddy og Alessi salt og peber fra svigermor og hendes mand.

Buddy fik bl.a. dette skilt samt en masse hundeguf :)

Jeg endte med intet mindre end FIRE kageruller - men har bestemt mig for at beholde den fra KitchenAid, da den umiddelbart ser bedst ud.

Jeg fik 2 af Tøsekogebogen, så den ene skal byttes. Derudover fik jeg partyeditionen af tøsekogebogen og de to krimier som foregår i Esbjerg.

Og sikke jeg skal lave Créme Brulée nu! Sættet med de runde ramekiner bliver byttet :)

Lækker lilla ADAX-pung fra min søster - med kortholdere i!

Uh uh uh, se se se! HUNTER gummistøvler! De er nu liiiiige lidt for store, så skal lige prøve en 38'er for at se om de sidder bedre! :)
Udover alt dette scorede jeg også
Miele Støvsuger
Krøllejern fra Buddy, som Tommi selvfølgelig havde købt!
Hvid skrivebordslampe til kontoret
Spinningsring med en stjerne på
Håndklæder
og min egen mandelgave som var et gavekort til biffen, så den kan Tommi og jeg jo bruge en dag i det nye år...
Brødkurv fra Erik Bagger - gave fra Netto

og Tommi fik en stor kasse med slik, chokolade og vin :)
Tommi havde ønsket sig det halve af Harald Nyborg og han endte med at få 2 af snart det hele, så han glæder sig allerede til at skulle ud og bytte det til andre ting. Derudover fik han tøj, parfume, hårtrimmer, shaver og endnu mere værktøj!
Og ja ja, så venter I sikkert på at se hvad jeg fik af Tommi...
Ta da da daaaaaaa
Vi giver hinanden en miniferie i Hamburg til foråret!

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre gaver! De hunter støvler ville jeg gerne have nallerne i :-D

    God bagjul og godt nytår!

    SvarSlet
  2. Hej hej. Jo tak er også selv vild med støvlerne - desværre er de lige et nummer for store, så leder efter en str. 38..
    Godt nytår!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget