torsdag den 23. december 2010

Gul jul og gult nytår!

Jeg får jo et ordentlig skattesmæk til foråret, fordi jeg åbenbart har brugt mit hovedkort til både SU og arbejde - ....

Derfor har jeg bedt om ALLE de hverdagsvagter jeg kan få, for at få sparet lidt sammen inden smækket kommer! Derfor har jeg tilbragt denne uge i Netto dagligt indtil videre og næste uge kommer jeg op på ca. 40 timer.

Endvidere har en kollega lige skrevet om jeg ikke møder ind 2 timer før idag, fordi han mangler stadig at købe julegaver - kan man andet end at forbarme sig over ham? Hi hi...

Jeg selv mangler en mandelgave til imorgen, da svigermor har bedt mig medbringe den. Jeg ville helst have fundet sådan et gavekort til et valgfri magasin, men de blade man kan vælge imellem er ikke 'unge' nok, da der er flere under 15 år - og de gider nok ikke læse EuroWoman, osv... Så jeg satser på at Kvickly har flere af de der biografbilletter-i-dvd og så må det blive den ;)

1 kommentar:

  1. Så håber jeg, at der bliver ekstra meget forkælelse i morgen, så du har nogle ting, du kan nyde ekstra meget, når der ikke er lige så mange penge til sjov og spas :-)

    Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget