fredag den 31. december 2010

Godt nytår derude!

Jeg ender nok i min seng allerede kl. 22 :)

Jeg smutter nemli på arbejde nu og er først hjemme igen ved 16-tiden - så håber jeg at Tommi kan få rykket vores planer til kl. 19 istedet for 18, så jeg lige kan nå at sove en time! ;)

Det ender nok med at jeg er vågen i mere end 24 timer for jeg har været oppe siden kl. 4.40 :( Puha... Nogle gange hader man at arbejde i butik. Men min kollega er heldigvis festlig, så vi har fine hatte på og hun er dejlig frisk, så det hjælper en del på humøret! ;)!

Vi ses i det nye år allesammen! Pas nu på - igår da jeg kom ud til min bil på parkeringspladsen var der landet en raket kun 2 meter fra den....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget