onsdag den 29. december 2010

Giv mig, giv mig!


Har ledt efter disse øreringe fra Uga Buga i nogle dage og fandt til sidst et par på trendsales, så nu skal de bare blive mine! For de er SÅÅÅÅÅ smukke!

Idag har jeg været på arbejde - helt dejligt at have en morgenvagt, selvom det betød at jeg stod op kl. 5.45 :/ Men til gengæld har jeg så allerede fri nu her!

I aften skal jeg til fødselsdag hos en veninde og hun ringede lige og sagde at der var fri bar - de havde lige været nede over grænsen, så der var fyldt godt op! Så jeg vil skynde mig i bad - og prøve at nå at sove en time inden Tommi kommer hjem ved 16-tiden :)

Imorgen står den på tømmermænd og arbejde fra kl. 15.. Intet nyt i mit liv, kun gul gul gul...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget