onsdag den 1. december 2010

Den første låge åbnes

De sidste par år har min søster været så sød at lave en pakkekalender til Tommi, Buddy og mig - og i år er ingen undtagelse.
Vi skiftes til at få en pakke hver dag og idag lagde Buddy ud og fik to lækre pølse-pinde!

Derudover får Tommi og jeg begge adventsgaver af mine forældre :) Jep, lidt forkælet er man vel. De første i søndags var to skrabekalendere..

Udover dette købte jeg også en kalender til os hver tilbage i november...

Idag ville jeg have været over og starte op på løbeprogrammet. Jeg fik da også pakket taske, tøet bil op og kørt derhen inden jeg kom i tanke om at det er onsdag - så de først åbner til middag! Altså! Jeg følte mig ret dum, så ville ringe til Tommi, men han tog den ikke. Hjemme igen opdager jeg at han har glemt både mobil og pung! Sikke en start på dagen!

Nu vil jeg igang med min synopsis i socialt fag, som skal bruges til eksamen i januar, men skal afleveres allerede på mandag! Eftermiddagen går med arbejde og møde i Netto.

Håber I andre har en dejlig 1. december! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget