tirsdag den 7. december 2010

BOG-KUP!

Se godt på disse syv bøger! Og begynd så at regne sammen.. Hvad ville I betale for disse 7? Cirka? 100 kroner? Tja, det er da billigt... Men gæt hvad jeg gav?

35 kroner for alle 7 bøger!

Som jeg har skrevet om før holder hovedbiblioteket altid bogsalg og engang imellem er man rigtig heldig! Den gule bog - Drømmenes land - har aldrig været åben kunne jeg se/mærke og på f.eks. saxo.com koster den 299,95,- PÅ TILBUD! Jamen jeg er målløs!

Så hurtig udregning:
Drømmenes Land - 299,95,-
Dybt at falde - 100,-
Hævn - 250,-
Mine piger - 249,-
Kærlighedens konsekvenser - 250,-
Drab efter begæring - 199,-
Vi på krageøen - 149,-
Ialt: 1496,95,-
Alle priserne er fra www.saxo.com

Og jeg gav 35 kr. ialt, så det er en besparelse på intet mindre end: 1462 kr.!
Og ja!

Alle bøgerne er nogle som jeg gerne vil læse, så jeg er lykkelig!

Hvilket bibliotikaren vist også fandt ud af.. Jeg spurgte flere gange om hun nu var sikker på at de var til salg til den pris og i al min jubel glemte jeg mit sygesikringskort i lånemaskinen (jeg kom jo derind for at låne nogle film...), så nu har jeg en fin besked på telefonsvareren fra biblioteket - hvor jeg fornemmer at hun griner lidt af mig... He he.

2 kommentarer:

  1. Uh, jeg skal da vidst ind og lure! Det er nogle kup du har gjort dig :D

    SvarSlet
  2. Jep, jeg var også i himlen da jeg havde betalt ;) Ja, skynd dig derind - der kommer nye på salgshylderen flere gange om dagen...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget