torsdag den 11. november 2010

Uh, jeg har vundet!!

Jeg deltog for noget tid siden i en give-away hos Mosskov-Design om sådan en lækker julesok med navn og motiv på.

..... og jeg vandt sku!


Jeg har valgt rensdyret som er viklet ind i lyskæden og så med mit navn på :) Ih, hvor jeg glæder mig til at se den, for de er bare søde. Desuden vil jeg anbefale jer til at kigge ind hos Anja, som fremstiller en masse søde ting :) Og meget af det er til salg også! Hendes blog findes her.

At jeg har vundet en JULEsok, må være et tegn fra guderne om at jeg snart må pynte op til jul! Skal bare lige overtale Tommi til det :)

3 kommentarer:

  1. HEj Maj-Britt :)

    Tusind tak fordi du kiggede forbi min blog - og endnu mere dejligt, at du kan li' hvad du ser ;)

    Jeg har nu også været forbi din blog, og nøjh en dejlig side ;) Jeg må også indrømme, at jeg nok kommer til og sidde og lure lidt rundt her den næste tid.

    PS. sikke en dejlig hund i har jer. Er selv total hundemor og har selv den dejligste lækkerbisken af en dværgpinscher tæve :D

    Nu da du er så sød og linke til min side, vil jeg bestemt også linke til din. De skønne blogs skal vises frem skal de - ud i lyset :)
    Er også blevet fast læser, så nu er jeg bare klar til og blive opdateret hos dig også.
    Ha' en skøn torsdag aften. Knus fra Kristine

    SvarSlet
  2. Tillykke! Hvor er de fine :D

    SvarSlet
  3. Trine: Ja, de er rigtig søde! Glæder mig til at modtage min :)

    Kristine: Velkommen til! Håber du nyder hvad du ser! Årh, de hunde er nu engang dejlige, simpelthen!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget