tirsdag den 30. november 2010

Snevejr i Rebelsig

Først lige to billeder fra julefrokost sidste lørdag. Det var med tøse-julefrokost/dildoparty lørdagen inden jeg tog til Tenerife. Jeg medbragte glaseret skinke - som jeg ALDRIG har lavet før - men fadet blev tømt, så det var succes. Både skinken og hamburgerrygen blev godt igennem, smurt med en blandning af brun farin/sennep og så i ovnen og glaseres. MUMS!



En af de gaver jeg havde med til pakkeleg var dette glas, inspireret af mit indlæg om gifts in a jar. Det er de tørre ingredienser til pebernødder, blot tilsæt smør og piskefløde :)


Herhjemme holder edderkopperne udenfor også jul :)


Vejen er allerede godt belagt og herude kommer der ingen snerydder eller andre kommunale biler, så vi sneer nok snart inde :)


Buddy elsker snevejret! :)


Idag har jeg haft prøveeksamen i samfundsfag, så fra 9-15 har jeg siddet og skrevet på livet løs! Jeg er godt træt i hovedet nu og vil ud og vaske op og bage pitabrød til iaften nu :)

Snevejret bliver ved herude, og selvom jeg er ovre og fyre eller blot ude med Buddy, så efter 2 timer er alle fodspor i indkørslen væk. Mon Tommi overhovedet kan komme hjem?

Sneer det stadig andre steder i landet?

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med prøveeksamen :) Hvordan laver du de der spiral kartofler og grønsager? :) De ser super fine ud.

    SvarSlet
  2. Jo tak..
    Jamen de er lavet med sådan en dims fra Tenerife. Den liner en blandning mellem Tupperware og TV-shop :) Men det er nu ganske smart. Har desværre ikke set dem herhjemme...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget