mandag den 8. november 2010

Sick!


Jeg er i fuld gang med at læse samfundsvidensskab her op til eksamen og er kommet ind i en god stime + jeg fik 7 i den sidste aflevering, så det virker som ren motivation for læsningen!

Dog er jeg blevet noget så snottet! Lørdag byggede Tommi vores garage om, så portene er kommet af og nogle borde/kasser er banket ned. Jeg havde hovedrengøring indenfor og dagen blev afsluttet med en laaaaaaaang gåtur! Søndag stod den på Århus, dog lige med et stop i Bilka i Kolding for at købe min julegave fra de gamle ;)

I Århus besøgte vi (tommi, mine forældre og jeg) min søster og smuttede i IKEA for at købe et klædeskab til hende. Ja ja, jeg fik selvfølgelig også lidt med hjem, men kun småting og en bordplade til værkstedet.. Derudover fik min mor og jeg lige en time i Bruuns galleri inden luk og dagen i Århus blev sluttet af med en ordentlig omgang mørbrad i fad - mums! Hjemme igen stod den på 2xBorgen, da jeg skulle se det fra sidste søndag først!

Idag sidder jeg så med snottud og læser socialpolitik! Ret træls når nu vejret endelig er så fint. Er der mon andre end mig som er halvsyge? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget