onsdag den 10. november 2010

Rollinger og roulader i sengen..

Jeg er stadig syg.. Ak ja.. Endda så syg at jeg er blevet nød til at melde mig syg på arbejde :( På de 3 år jeg har været der har jeg kun haft 1 (EN!) sygedag, men nu er det fordobblet til 2.

Jeg ligger i sengen med kusmi-te (prince Vladimir) og med min nyindkøbte bog - Rollinger og Roulader af Sif Orellana som også har skrevet Krudtugler og Kanelsnegle - en bog som jeg elsker at bladre i og som er fyldt med gode opskrifter. Rollinger og Roulader blev sat ned igår i min Netto, da der kun var 1 tilbage og vupti, den købte jeg med hjem!


Jeg er lidt bagud med flere ting - bl.a. at sende gaven til Irene, men den bliver sendt - forhåbentlig imorgen, hvis jeg er rask - så håber du er tålmodig :)

God onsdag til jer alle, jeg ligger mig under dynen igen.. :)

6 kommentarer:

  1. God bedring! :)

    Kusmi er vejen frem, og det lyder som om du hygger dig trods alt..

    SvarSlet
  2. Jamen rigtig god bedring til dig, og tag du det bare roligt med den gave, og bliv rask inden...Det haster slet ikke, det er jo bare godt at have noget tilgode :-)
    Knus Irene

    SvarSlet
  3. Den te er fantastisk lækker! :D

    SvarSlet
  4. Trine og Nicoline: Ja, det meste fra Kusmi er simpelthen SÅ skønt! Og de fine dåser gør det endnu bedre!

    Irene, godt du har tålmodighed, den er nemlig pakket, men skal forbi posthuset for at sende den, så det bliver lige imorgen :) Ja, jeg følger din glæde for at 'have noget til gode' - jeg bruger sjældent Trendsales.dk mere, men når jeg engang imellem logger ind bliver jeg SÅ glad for at se at der står nogle penge på min konto derinde - Det er lidt som en hemmelig komto for mig.. Heh!

    SvarSlet
  5. Uhhhh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Har sendt dig en mail, Anja ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget