fredag den 5. november 2010

Og vinderen af min lille gætteleg er......

For hvem er mere neutral til at finde en vinder end Buddy?

video

Tillykke til Irene fra Mrs. Cakeaholic :) Jeg sender præmien så snart jeg har modtaget din adresse!

Lige som bevis på at der ikke var en speciel hundekiks ved Irenes navn er der her videodokumentation på at resten også blev spist!

video

Buddy har altså spist hans fredagsslik nu og for os står den på NCIS og Live fra Bremen sammen med chips og dip! God weekend!

1 kommentar:

  1. Waw...er det virkelig mig som vandt..
    Tusind tak søde :-))
    Jeg sender dig fluks min adresse ...
    Knus Irene

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget