onsdag den 17. november 2010

Hurtig aftensmad

Jeg var på arbejde igår og derfor sent hjemme og grundet en møg dag på arbejde havde jeg ikke haft mulighed for at holde pause fra 14-20.15 :/ da jeg var den eneste i butikken som kunne betjene en kasse, ih! Anyway, da jeg kom hjem var jeg rigtig sulten og håbede at Tommi havde lavet mad, men han var selv hængt op med at lave en vens bil, så han havde knap nok været inde i huset siden han kom hjem fra arbejde.

Så jeg kogte hurtigt noget pasta, stegte to engelske bøffer og varmede noget whiskeysauce fra Jensens og så spiste vi kl. 21.40!


Det smagte super godt, men det er bare så træls at spise SÅ sent! Glæder mig til jeg er færdiguddannet og ikke længere skal have så mange aftensvagter i en butik, for det ødelægger ens madvaner at spise på den måde. Vi skovlede jo bare ind for at vi kunne komme hurtigt i seng og det er ikke sundt! Håber idag bliver bedre! Menuen står heldigvis bare på rugbrød, da vi har SÅ meget pålæg for tiden.. :)

God onsdag!

2 kommentarer:

  1. Kære Maj-britt... Tusind tak for den fine bog + alt guffet, det var virkelig en dejlig gave at få på en helt almindelig Onsdag.
    Jeg glæder mig allerede til at få afprøvet nogle af de lækre opskrifter..
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Hello :) Overlevede bogen min alternativ pakning!
    Ja, har selv bogen og den er fyldt med lækre opskrifter!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget