mandag den 22. november 2010

Handle ind, læse, lærer at løbe 5 km., i bad...

Har jeg fortalt at jeg forresten skal lære at løbe 5 km. på max. 40 minutter!?

For sjov læste jeg et opslag om iForms kvindeløb for næste år og jokede med det til en veninde. I lørdags fik jeg så en sms fra hende
"Så har jeg meldt os til - du skylder mig 175,-! ;)"

Jeg skyndte mig ind og tjekke, og fandme ja!


Så udover at overleve eksamenerne, skrive bachelor, holde jul, arbejde en masse for at skulle betale skattesmæk og alt det andet, så skal jeg også lige lære at løbe 5 KILOMETER! Great. Mig som kan løbe 200 meter og være ved at dø!
Jeg har printet et løbeprogram fra DGI nu, men det tager 30 uger at træne sig op til - jeg har kun det halve tid!!!
Kæresten må hjælpe mig, han lærte det trods alt selv da han var i militæret!
Anyway - vi ses i Århus til foråret!

2 kommentarer:

  1. Det er sååå sejt gjort ;) Cool veninder du har dig der, og selvf. når du det da :) 5 km er ingenting, når først man er igang :)

    SvarSlet
  2. INGENTING!? Puha, jeg går i træning fra imorgen af, så håber dælme du får ret..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget