fredag den 5. november 2010

Gule ris

Den anden dag fik vi boller i karry - en rest fra fryseren, som bare blev tøet op i en gryde. Så det kan kaldes nem madlavning. Det eneste jeg derfor skulle var at koge ris dertil. Derfor begyndte jeg jo at pille i køkkenskabet. Normalt kommer jeg en boullionterning i kogevandet, for at give risene mere smag.. Men denne gang kom der også en god spiseskefuld gurkemeje i, efter risene var kogt og stod og trak. Det smager ikke rigtig af noget, men farver bare rigtig flot! :) Det gør jeg fremover når det skal være festligt! :)

3 kommentarer:

  1. Ej, det var da en god idé! Det vil jeg da gøre fremover - det er da mere festligt end alm. hvide ris!
    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mm. og det giver mere smag. Desuden tilsætter jeg altid boullion til risene for endnu kraftigere smag! Mums!

    SvarSlet
  3. Det må jeg også prøve! Tak for de gode tips!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget