torsdag den 18. november 2010

Det er .....

nemlig helt rigtigt! Gæt selv hvad vi skal have til aftensmad idag? Gryden står lige nu og putter sig i dynerne, uhm, det dufter!
Nu er hytten også snart ved at være pyntet op - så bare kom an jul!

Inden jeg tog på arbejde igår lagde jeg et bundt porrer frem på bordet så Tommi ikke kunne undgå at se dem. Han ringede og spurgte hvad han skulle lave til aftensmad og jeg svarede blot "noget med porrer" ;)

Sådan en lækker tallerken faseret porrer med rösti og favoritsauce stod klar til mig da jeg kom fra arbejde! MUMS!!!

3 kommentarer:

  1. der er simpelthen ikke noget bedre end risengrød. Jeg kunne spise det året rundt :-)
    Sabine
    Sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Jeg har ALDRIG kunne lide risengrød - men da jeg flyttede hjemmefra og sammen med kæresten lavede jeg det til ham en dag og vupti - det smagte godt. Jeg er ikke helt vild med det, men kan sagtens spise det så længe der er nok kanelsukker ;)

    SvarSlet
  3. Smart at du bruger høkasseprincippet :-) Og du var heldig at komme hjem til sådan en lækker aftensmad, som din kæreste lavede :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget