tirsdag den 2. november 2010

Den kloge læser

har måske opdaget de meget korte og ensformige indlæg.. Det er fordi jeg har været væk hjemmefra siden søndag morgen.. Kan I gætte hvor jeg har været? Der er nemlig en lille præmie på højkant til en heldig vinder..

Areal: 357.000 km2 (Danmark 47.000 km2)

Religion: Protestantisk (nord) og katolsk (syd)

Gennemsnitlig levealder: Kvinder 80 år, mænd 74 år

Styreform: Parlamentarisk demokrati med præsident som statsoverhoved

Valuta: euro (1 € = 100 cent = ca. 7,50 kr.)

Tidszone: Som Danmark

Religion: Protestanter 34%, Romersk Katolsk 34%, Muslimer 3.7%, Ateister og andre grupper udgør 28.3%

Styreform: Republik


Jeg kommer hjem torsdag nat og regner med at trække vinderen (hvis der altså er nogle som deltager.... bum bum bum) fredag kl. 14!

12 kommentarer:

  1. Jeg gætter på Irland! :D

    SvarSlet
  2. Hej og velkommen hjem..
    Jeg vil meget gerne deltage, og mit gæt er at du har været i Tyskland..
    Knus Irene

    SvarSlet
  3. Klog er jeg nu ikke.... :-D

    Meeen mon ik' du har været i Tyskland?

    Mange hilsner
    Eva

    SvarSlet
  4. Hejsa.

    Du må være på besøg hos vores nabo land: Tyskland.
    Hav en fortsat god ferie.

    SvarSlet
  5. Jeg gætter på Irland :) Håber rejsen var god!
    Knus.

    SvarSlet
  6. Nevermind mit første bud, havde ikke lige set det med størrelsen på landet, og så stort er Irland altså ikke! Blondine mig ;)

    My guess: Tyskland!

    SvarSlet
  7. Hmm.. Altså okay, nu har jeg ret længe læst med herinde.. Men har ikke selv en blog, og er helt vildt dårlig til at få kommenteret på noget som helst - så er det sagt! ;-) Men nu er jeg da nødt til at lege med! Måske kan det få andre ud af busken?
    Nå, men det der med religonen i hhv. syd og nord forvirrer mig lidt; men jeg gætter altså på Tyskland! :-)

    - Signe

    SvarSlet
  8. Hello you :)
    Uuh spændende, du har været i Tyskland :D
    Håber du havde en god tur.

    Mvh Lise

    SvarSlet
  9. Mon ikke det er Tyskland :-P

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget