tirsdag den 16. november 2010

CoolStuff.dk

Den anden dag læste jeg hos Line at man kunne blive blogtestere hos hjemmesiden www.coolstuff.dk som er en webshop fyldt med de sjoveste gadgets.

Jeg har nu fået 100 kr. at bruge derinde til at teste deres produkt(er), men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge...
En selvrørende kop!
Disse frække kageforme!
En badeand med radio, termometer og så er den selvfølgelig vandtæt!

Løg-briller! Nu bruger jeg nu en minihakker til at hakke løg med, men ellers var de sku smarte!

Alternativ sæbedispenser til badet!
Hvis du også gerne vil teste noget, så skynd dig ind her og skriv en anmodning idag!
Her er mange sjove julekategorier - denne er med de billige julegaver!

3 kommentarer:

  1. Hehe, det var da nogle sjove ting. Måske skulle man tjekke det ud, men er det ikke noget med at det er sidste dag man kan melde sig til idag?

    SvarSlet
  2. Jo, men prøv da at skriv til dem alligevel :) De har godt nok mange sjove ting derinde!

    SvarSlet
  3. Jeg nåede også lige at melde mig, dejligt med gratis ting :) De kageforme er også fine!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget