lørdag den 9. oktober 2010

Weekenden

I denne weekend er Bramming og omegn lavet om til Rally-baner, da DM i rally afholdes. I går aftes tog vi derop for at se det, men var der kun i en times tid, da man ikke kunne se særlig meget andet end nogle forlygter og kører bilerne bremse..

Så her i formiddags da vi alligevel skulle ud og kører tog vi motorcyklen til Jernvedlund og så bilerne kører igen og denne gang var det sjovt! De kom i vild ræs over 3 bump og rundt i et sving. Nr. 3 bil vi så opdagede svinget for sent og smadre et par plastikbånd og gik i stå i svinget. Så der var lidt underholdning.


Imens Tommi lavede vores koksfyr i går gik Buddy og jeg igang med at lave en græskarlygte :) Er den ikke uhyggelig?

Resten af lørdagen står på Xbox, opvask, svendegilde hos svogeren og afslapning :) Så god lørdag til alle jer andre :)

2 kommentarer:

  1. Det var da en underholdende weekend ;-) Uhm de oksemedaljoner ser lækre ud. Må chekke linket så jeg også kan få købt mig lidt Tigi - hmmm det er da Bedhead ikke? Købte forrige gang jeg var i Danmark. KNUS♥

    SvarSlet
  2. Ja, det var en dejlig weekend :) Har overset denne kommentar derfor det sene respons.
    Tigi og Bedhead er rigtig godt. Jeg bruger den der hedder Dumb Blonde (tsk tsk...)! ;)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget