onsdag den 27. oktober 2010

Uh, gratis gratis...

Tippet her opdagede jeg inde hos Trine og vil da lige dele det med andre også..

Flügger giver 3 stk. gratis tapetprøver inkl. fri fragt. Jeg ved ikke lige hvor store de er, men som Trine også skriver kan de f.eks. sættes i ramme ligesom jeg har gjort med postkort på badeværelset.. Jeg har bestilt disse 3... Den nederste synes jeg bare har nogle fine farver.. Og den med tallene/uglerne kunne måske være fin på den ene væg på kontoret..

Anyway. I smider bare 3 tapetprøver i indkøbskurven og så når I går til kassen skriver I koden B5flugger og vupti - så er det gratis..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget